אם אתה מתכוון לבסס גלגל קישורים על טקסט אחד שחוזר על עצמו בכל אתרי המאמרים, אז זה בזבוז זמן. בטווח הקצר העסק אולי יעבוד, אבל ככל שיעבור זמן תראה ירידה באינדוקס של המאמרים ובדירוגים שלהם.
אם יש לך עשרה מאמרים שונים ועשרה אתרים לפרסם בהם, הדבר ההגיוני יותר לעשות יהיה להעלות את כל העשרה באתרים שונים ולקשר ביניהם ואל האתר שלך. כמובן, כדאי שהקישורים יהיו הגיוניים ולא מאולצים.
באופן כללי יותר, גלגלי קישורים וכל מיני טופולוגיות פשוטות אחרות של בניית קישורים הם מסוג הדברים שגוגל לומד בסופו של דבר לזהות. עדיף להיות פחות מחושב ולנסות לחשוב יותר על הגולש. לדוגמא, לכתוב מאמרים שבאמת אומרים משהו ולקשר ביניהם בצורה שתאפשר למי שהגיע לאחד מהם להמשיך למה שמעניין אותו.
כדאי להניח שככל שיעבור הזמן גוגל יידע לשקלל גם את ה-CTR של קישור נכנס, ולכן כדאי שהתוכן שבתוכו הקישור מופיע ייקרא.