סיטואציה מוכרת שנגרמת בגלל האופן שבו גוגל אנליטיקס עוקב אחרי הדפים.
המעקב נעשה על ידי סקריפט על ידי כ 6 קוקיס[-+] בצד הגולש.
המעקב מצד המפרסם הוא על ידי קליק שכנראה נעשה אבל הגולש לא נכנס לדף בשל תוספים או חסימות כאלו ואחרות מצד הדפדפן[Wot\Adblock]ספק[מורשת וערכים נוספים], או שאולי סוגר את הדף כשנשאלת שאלה לגבי אישור לדף popup חדש, או כל סיבה נוספת.
במקרה כזה נעשה קליק אבל לא מתבצעת כניסה לדף נחיתה וזה כנראה מה שגורם להבדלים הסטטיסטים בין שני הצדדים, אני בספק אם מדובר פה בזמן השהייה של הגולש בדף.
בכדי לשפר את המעקב אני מציע לך לדאוג לכתובת שונה לכל קמפיין או פרמטרים שונים לכל קמפיין לאחר כתובת הדף נחיתה, ככה תוכל לדעת איזה קמפיין הכי יעיל ואיזה מבזבז את הזמן והכסף שלך.