◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
431 צפיות

למה יש הפרשים עצומים בין נתוני אנליטיקס לקמפיין באנרים?

על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
נערך על ידי
היי

לאתר בנוסף לקידום האורגני היה קמפיין מסיבי ב"עכבר חגים" לראש השנה. הפערים בין נתוני האנליטיקס של האתר לבין הנתונים שהתקבלו מ"עכבר העיר" עצומים, להלן ההסבר שהם סיפקו:

 

"תמיד יש פער בין הדוחות של שלנו לשל אנאליטקס מכיוון  שכל מערכת סופרת הקלקה אחרת. אנליטיקס סופרת כניסה רק לאחר שהייה X באתר בעוד שהדאבל קליק סופר לאחר שהייה של Y  זמן באתר.
הדוחות שהעברת הם לפי REFFERING SITE מניסיון שלנו יש בעיה לספור הקלקות דרך אופציה זו וזאת מכיוון שהכלי מיועד לספירה של כלים יותר סטטיים כמו טקסטים מפנים, לינקים וכו'. בקמפיין של באנרים הרבה פעמים הבאנרים אינם נספרים דרך ה REFFERING SITE אלא כפניות ישירות"

מה דעתכם? האם מישהוא נתקל בסיטואציה דומה???

חתימה טובה ושנה טובה

סמדר

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
סיטואציה מוכרת שנגרמת בגלל האופן שבו גוגל אנליטיקס עוקב אחרי הדפים.
המעקב נעשה על ידי סקריפט על ידי כ 6 קוקיס[-+] בצד הגולש.
המעקב מצד המפרסם הוא על ידי קליק שכנראה נעשה אבל הגולש לא נכנס לדף בשל תוספים או חסימות כאלו ואחרות מצד הדפדפן[Wot\Adblock]ספק[מורשת וערכים נוספים], או שאולי סוגר את הדף כשנשאלת שאלה לגבי אישור לדף popup חדש, או כל סיבה נוספת.

במקרה כזה נעשה קליק אבל לא מתבצעת כניסה לדף נחיתה וזה כנראה מה שגורם להבדלים הסטטיסטים בין שני הצדדים, אני בספק אם מדובר פה בזמן השהייה של הגולש בדף.

בכדי לשפר את המעקב אני מציע לך לדאוג לכתובת שונה לכל קמפיין או פרמטרים שונים לכל קמפיין לאחר כתובת הדף נחיתה, ככה תוכל לדעת איזה קמפיין הכי יעיל ואיזה מבזבז את הזמן והכסף שלך.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
+3
שאלה נשאלה על ידי 26/06/11 על ידי zanasurf <סגן> 4.5k צפיות
1 תשובה
קולות
+3
...