מהניסיון שלי לאחרונה: בניתי אתר בעברית המיועד לקהל בארץ ושלחתי הרבה קישורים לאתר מאתרים באנגלית. בגוגל ישראל מהר מאד הגעתי גבוהה למילת מפתח באנגלית, אבל לאותו מילה בעברית לא התקדמתי הרבה.
לאחר מכן חקרתי קישורים מאתרים בנישות יותר תחרותיות וראיתי שהם כן שולחים קישורים מאתרים באנגלית, אבל ספציפית טקסט האוגן של הקישור היה בעברית.
לכן אני הגעתי למסכנה, לאחר חקירה, קריאה וניסיון אישי שלי שהדבר החשוב ביותר הינו טקסט האוגן וחשוב שזה יהיה בשפת היעד.