אני מסכים רק עם חלק מדבריו של צביקה. בקהיליית מקדמי האתרים עדיין שוררת התפיסה השגויה שערכו של קישור נקבע על ידי תכונות הדף המקשר. אבל אם קוראים בעיון את הנחיות גוגל למנהלי אתרים, רואים שערכו של קישור בעיני גוגל נקבע בעיקר על ידי שיעור השימוש בו בקרב לקוחות גוגל (משמע אלה שנוהגים להשתמש במנוע החיפוש וגוגל אוגר אודותם מידע).
ולכן אפשר לקבל קישורים מצויינים, ללא כל תמורה, מבעלי אתרים שמשיקים לאתר שלך אבל לא מתחרים בו ישירות, כל עוד יש לך סיבה טובה לשכנע את בעלי אותם אתרים שצפויה תועלת מיוחדת למבקרים שלהם כאשר יגיעו דרך קישור מהם לאתר שלך.
את התועלת המיוחדת הזאת צריך ליצור ולהפיץ כאמור את קיומה. לעומת זאת, אם אתה לא מצליח למצוא דרך לספק תועלת מיוחדת למי שמבקרים באתרים אחרים, וכל מה שלמדת לעשות זה לשחק קצת עם תגי המטה ולפזר ביטויי מפתח בתוך הטקסט של דפי האתר, גוגל אומר לך חד-משמעית: "קח את האתר שלך ופרסם אותו באדוורדס".