השאלה המעניינת באמת היא לא מה גוגל מעדיף, 150 או 300 מילים, אלא האם התוכן שלך נכתב גם עבור בני אדם.
אתה יכול לעשות עבודה מצוינת של אופטימיזציית דף, אבל אם גוגל מנטר את דפוסי הגלישה באתר שלך (למשל, באמצעות גוגל טולבר) ומזהה ש-98 אחוזים מהאנשים שמגיעים אליו בורחים ממנו מייד, לאיזו מסקנות הוא יגיע לדעתך?
לתוכן טוב יש סיכוי טוב יותר לקבל לינקים טבעיים, להביא תנועה חוזרת, להמיר. לכן, כדאי להשתדל שתהיה גם איכות לא רק כמות.
עליך גם להניח שאין אורך אידיאלי של טקסט, כשם שאין צפיפות מילים אופטימלית. ישנם, ככל הנראה, שילובים שונים של פרמטרים שיעניקו בסיטואציה מסוימת עדיפות לטקסט בן חמש שורות ובאחרת לטקסט של 2000 מילים.
עם או בלי קשר: נסה להסתכל על אתרי תוכן גדולים בעברית ולספור את המילים באייטמים שונים. תראה שם אייטמים של 30-50 מילים (מבזק), 150-250 מילים (ידיעה), 400-600 מילים (טור דעה), 700-1500 מילים (כתבה/מאמר).
לחלופין, בחר אקראית ערכים בויקיפדיה העברית.