אכן כמו שמיכל אמרה המאמר בדף מועתק, והמקור באתר המאמרים מקבל עדיפות, אבל חשוב להוסיף שמערכת התוכן באתר לא ידידותית בכלל למנועי חיפוש והיה לך קשה מאוד לקדם את הקטגוריות באתר.
אפילו עם תשנה את המלל בדף למלל ייחודי כמו שמיכל הציעה, ונגיד שתשנה כתובת כמו שהוצע על ידי שוקי עדיין תתקשה לקדם את הדפי קטגוריות באתר.
הקישורים למטה בדף מפנים את המנוע חיפוש לדף חדש שמכיל את אותו המאמר, וככה בקטגוריה הזו יש לך 14 דפים כפולים עם אותו המאמר וכותרת משוכפלת[אפילו שהקישורים שונים]
כל מערכת התוכן באתר מנוהלת באופן כזה וכל הקטגוריות באתר בעצם גורמות למצב שבו יש לך העתקים של אותו מלל.
לדוגמא:
הדף קטגוריות של בילויים באילת- מכיל 6 העתקים של אותו המאמר וגורמים לכפילות תוכן וכמו כן מציגים את אותה הכותרת.
עריכה- בכדי לחזק את הטענה שלי אתה מוזמן להיכנס לקישור שפה
http://goo.gl/zPlJu אתה תופתע לראות שכאשר חיפשתי מלל מקטגורית "בילויים באילת" גוגל מצא שיש עוד 6 דפים מועתקים והוא מחביא אותם אוטומטית ומציע להציג אותם בקישור למטה.
בדיקה קצרה בקטגוריות באתר מגלה כי יש לפחות כ500+ דפים משוכפלים באתר.
לכן אני ממליץ לך להוסיף תגי קנוניל למערכת התוכן בשביל להפוך את האתר לידידותי יותר למנועי החיפוש.
#-כמו כן ממליץ לך לשנות את הכותרות, כרגע הכותרות מיועדות רק למנועי חיפוש ומכילות רק מילות מפתח ללא שום כותרת עניינית שתגרור לחיצה מצד המחפש.
אם המטרה שלך לקבל תנועה ולא רק לשפר את הדירוג כדאי שהכותרות היו מיועדות גם למחפשים
#-כמו כן ממליץ לך להוסיף תגיות rel לקישורים התחתונים של ה 1..2..3..4 בכדי להקל על מנוע החיפוש ועל הגולשים באתר, מאמר מקיף ומומלץ על הנושא תוכל למצוא בבלוג של גוגל למנהלי האתרים בקישור פה
http://goo.gl/rkXbh