ה-Quality Score כולל כל מיני מרכיבים, אבל הדבר הראשון והחשוב ביותר לשאוף אליו היא עקביות בין מילות המפתח, הקופי של המודעה ודף הנחיתה.
במצב אידיאלי, יהיו לכל מילת מפתח מודעה משלה ודף נחיתה משלה, שניהם עם אופטימיזציה למילת המפתח.
כמובן שבמציאות זה בלתי אפשרי, ולכן כדאי ללכת על משהו פחות שאפתני: ליצור קבוצות מודעות מאד ממוקדות, וליצור לכל אחת מהן דף נחיתה ייעודי. אם יש לך בקבוצה כזו כמה ביטויים עיקריים וכמה עשרות וריאציות, אז לא תתקשה לקבל עליהן ציונים של 6-9.
אם בשוליים של קבוצת מודעות מסוימת מצטברים ביטויים שקיבלו ציון איכות נמוך יחסית ויש להם פוטנציאל תנועה שמצדיק את ההשקעה, יוצרים להם קבוצת מודעות מיוחדת, מודעה משלה ודף נחיתה תואם.
בשיטה הזו רואים שיפור גם ב-CTR וירידה ב-Bounce וכל ישראל חברים.