קודם כל: כן, אתה רוצה URL נפרד לכל קבוצת מוצרים.
אם למשל הגולש חיפש acne pills, זה הגיוני שיגיע לדף שכולל מידע רק על הכדורים ולא על המשחות. לדף הבית צריך להגיע מי שחיפש ביטויים כלליים יותר, כמו acne treatment.
למרבה הצער, כן - החשש שלך מוצדק. לא בטוח שגוגל יבין את החלוקה.
לכן, אני מציע לך לעשות כך:
א. ראשית, ליצור לכל אחד מהדפים title ייחודי שיתאים לקבוצת המוצרים, כמובן אחרי מחקר מילים.
ב. להוסיף במיקום גבוה בכל אחד מהדפים הנ"ל טקסט כללי על קבוצת המוצרים (המאפיינים העיקריים שלהם, יתרונותיהם, המקרים להם הם מתאימים וכו'). זה לא צריך להיות טקסט מאד ארוך, אבל הוא צריך להיות מהודק ומדוייק ובמיקום טבעי ועם פונט הגיוני וכו'.
ג. לבדוק שבדף הבית יש טקסט כללי יותר שמתאים לביטויים בכותרת שלו, ושאתה מקשר לדפים הפנימיים עם טקסט עוגן נכון.
ד. להעלות לאתר כמה מאמרים איכותיים בנושא (מה זה אקנה, על טיפולים לאקנה, טיפים וטריקים לאקנה וכו'). מתוכם אפשר לקשר גם לדפי המוצרים וגם החוצה, למקורות סמכותיים.
בהצלחה.