כמו שכבר אמרתי כאן כמה פעמים (ולצערי לא מצליח למצוא איפה ולהפנות), Friendly URLs הם אוברייטד בטירוף. למילות מפתח ב-URL יש תרומה קטנה מאד לדירוגים, וכשמדובר בעברית אז מגבלות ובעיות הקידוד האופייניות עלולות לגרום יותר נזק מתועלת.
בנוסף, כמו שמנשה אמר, כשמדובר על אתר ותיק והשינוי הוא רטרואקטיבי, הוא כרוך בהפניות 301 שדווקא *כן* גורמות לאובדן PR מסוים.
באופן כללי יותר - כשאת מסתכלת על מה שעשו בעלי אתרים ומקדמים אחרים, צאי מתוך הנחה שאולי הדירוגים שלהם הם לא בגלל אלא *למרות*. לפעמים לעשות אחרת מכולם זה מאד משתלם.