◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
715 צפיות

האם כדאי לרשום בתגי המטה מילות המפתח מתחרים בתחום?

על ידי 150 צפיות
נערך על ידי
האם זה בסדר או רצוי לרשום במילות המפתח את שמות המתחרים בתחום?

2 Answers

קולות
+1
על ידי 190 צפיות
אני חושב אישית שזה בזבוז זמן לכתוב במילות המפתח את שמות המתחרים מכיוון שגם ככה גוגל נותן הכי פחות חשיבות לתגית ה keyword, מה שכן אני ממליץ שאם יש קמפיין אדוורדס ויש מתחרים גדולים אז במילות מפתח של הקמפיין ניתן ואפילו כדאי לרשום את שמות המתחרים שלך.

בהצלחה..
על ידי <סגן> 4.3k צפיות
נערך על ידי
קראתי לפני כמה ימים בבלוג של ארז וולף we-cms.info/blog
על חברת פרחים שהוסיפה בקמפיין אדוורדס מילת מפתח עם שם של מתחרה גדול (zer4u) וקיבלו תביעה משפטית ובקשה לתשלום של 160 אלף שקל.. אז אני הייתי מברר לפני שהייתי מוסיף שם של מתחרה לקמפיין שלי באדוורדס

עריכה: מצאתי את הלינק,
http://www.we-cms.info/blog/adwords-key-words/
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.1k צפיות
מסכימה עם החלק הראשון של תשובתו של קודמי. היום בכלל מיותר לחלוטין לכתוב משהו כמילות מפתח בתגית המטא.

מה שכן, לדעתי, אם אין כורח להזכיר מפורשות שמות של מתחרים, אני הייתי ממליצה לא להזכיר אותם בכלל. גם בגלל מנועי החיפוש, אבל בעיקר בגלל הגולשים באתר.

מתי כן הייתי מזכירה שמות מתחרים?
ראשית אם התחרות היא לא תחרות מלאה, ויש ביניכם גם מידה של שיתוף פעולה (ולו אם כזה שבשתיקה), אז למשל הייתי כותבת: "אם לא מצאתם אצלי מה שחפשתם אולי תמצאו זאת אצל ...".
מצב אחר בו כן הייתי מזכירה את המתחרה, זה במקרה שאני עסק קטן יחסית, והמתחרה הוא גדול ומוכר מאוד, ואני יכולה להצביע על יתרונות שלי עליו. אז הייתי כותבת למשל: "בתחום X אני אפילו טוב יותר ממתחרה Y". זה בהחלט יכול לתרום מאוד.
ברור שבמקרה הראשון, של שיתוף פעולה סמוי, הייתי גם מצרפת קישור לאתר של המתחרה, לאחר שתיאמתי אתו שיעשה גם הוא כך עבורי. במקרה השני רק הייתי מזכירה את שם המתחרה, ולא הייתי מוסיפה קישור.
על ידי
אם כך אז ניתן או לא לפרסם בadwords מתחרים ללא שת"פ?
על ידי
בלי להתייחס להיבט הSEO, זו כבר שאלה משפטית.
אישית, אני אוהב לישון טוב בלילה והייתי נזהר עם זה.
תבדוק עם עו"ד. זה אולי כשר, אבל מסריח.
:)

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...