לגוגל יש היום יכולת טובה יחסית לזהות אתרים שונים שחולקים אותו דומיין כישויות נפרדות עם מאפיינים נפרדים. כלומר, ייתכן בהחלט שיהיו לך גירסאות מקבילות של האתר בשפות שונות, שחלקן יצליחו יותר ואחרות פחות, למרות שהן יושבות על אותו דומיין.
מצד שני, כמו שיש bad neighborhood ככה יש גם good neighborhood - גוגל יכול להסיק מסקנות לגבי האתר שלך מבדיקת האתרים שחולקים איתו IP, c-class, ובוודאי דומיין. לכן, לינקים שתקבל לכל אחד מהאתרים כן ישפיעו על האחרים - רק פחות.
מסורתית, החיסרון העיקרי של הקמת אתרים בשפות שונות על אותו דומיין היה בעיות ב-geo targeting. כלומר, הייתי עלול למצוא את עצמך מקבל מעט מאד תנועה, כי גוגל זיהה באופן שגוי לאיזה קהל התכוונת לפנות.
הבעיה הזו אפיינה בעיקר אתרים שכללו גירסאות שונות בשפות שמשתמשות באותיות לטיניות. היום התחום הזה כבר הרבה יותר מפותח, ואם פועלים בצורה נכונה לא צריכה להיות בעיה.
הפתרון הכי פשוט והכי בטוח הוא להעלות כל אחד מהאתרים על סאבדומיין נפרד, מה שגם מאפשר לעקוב אחרי כל אחד מהם בנפרד דרך WMT ולהגדיר שם את ה-geotargeting. שים לב שאתה יכול להגדיר את שפת האתר גם בקוד הדף.