אני חושבת ש - PR זו לאו דווקא הנקודה לגוון בה. זה בסך הכל מדד ויזואלי עבורך, לרמת הקישוריות של העמוד. אני ממליצה על כלים אחרים לצורך זה (בהיעדר עדכונים תכופים) ומדדים אחרים ל"איכות" עמוד.
איפה כן לגוון?
בנושאי העמודים המקשרים - שיהיו מאותו עולם תוכן או מעולם תוכן משיק, אבל שלא יהיו כולם באותו נושא בדיוק כי זה הכי טוב והכי ממוקד...
במיקום הקישור בעמוד - אל תשים את כל הקישורים בטקסט או בסייד בר או בפוטר. תגוון גם ב"הקשר" שלו, שיעלה פעם כחלק מרשימה, פעם בתוך הטקסט, פעם עם בולד וקו תחתון בתחתית העמוד כי יש בו גם הנעה לפעולה.
בטקסט העוגן של הקישור - נסה להשתמש באנקורים שונים, לא שונים לגמרי, אבל אם אתה מקדם את המילה "צימרים" אז תן כמה על "צימרים מומלצים" וכמה על "צימר"...
אם מדובר באתר של מותג פופולארי, וותיק, שנהנה מהרבה מאוד קישורים טבעיים, כנראה שזה יהיה פחות בעייתי ממותג חדש \ אתר לא מוכר שמרבית הקישורים שיש לו הם קישורים שאתה קונה. במקרה כזה חשוב לשלב גם נוכחות באתרי Web2.0...
וכמובן, זה מנוגד לחלוטין לקווים המנחים של גוגל בעניין, כל הנ"ל מתייחס לטכניקות שאני מכירה ואמורות לסייע בהסוואת הפעילות, אבל זה בהחלט סיכון ואתרך בהחלט עלול להיענש.