אם אתה בוחר בפרוייקט Fixed price, דאג שהמשימה שלך תהיה ברורה מאוד, מה לעשות ומה לא לעשות.
כשאני מפרסם פרוייקטים דומים אני שולח מסמך עם 10-15 סעיפים לפרילנסר על מנת שלא יהיה אי הבנות לאחר מעשה. אם הדבר ברור אני בדרך כלל מבקש דוגמא אחת לניסיון, לוודא שהכל מובן.
* אחד הסעיפים החשובים ביותר הוא משך הזמן בו צריך להתקיים הקישור באתר עד שאתה מאשר אותו (אני נותן מינימום שבוע בדרך כלל), אם הקישור קיים גם אחרי שבוע הסבירות שיחמק על ידי העורכים קטן יותר.
** אני ממליץ מאוד לברור טוב את אפשרויות הפרסום, לקישורי ספאם אין ערך לעומת פוסט אינפורמטיבי שמתייחס לנושא ומכיל את הקישור (גם אם לא בביטוי המדוייק).