במצב כזה ההפניה קודם כל תעלים את האתר מהמנוע חיפוש ותעביר כל נתח PR לאתר שאליו ביצעת את ההפניה.
ההשלכות?
היעלמות מלאה וסיכוי מאוד נמוך לקבל 100% מהתנועה שהיתה לך בעבר[עם בכלל]
השליטה בנתונים?
איזה נתונים החלק הזה לא ממש מובהר בשאלה...
כמה זמן יקח לחזור למצבו הקודם?
הרבה בערך כמו הזמן שלקח לך לקדם את האתר לנקודה הזו תחשוב שכמעט מדובר בקידום מחדש.
סיכונים?
כל עוד התנועה שקיבלת בעבר שווה לך פחות ממה שתרוויח בהסכם אתה לא לוקח סיכונים, במקרה וזה שונה התשובה תלויה במחיר\תנועה
עריכה:
לאחר שיחת טלפון נחמדה התברר שלא הבנו נכון את השאלה הכוונה הייתה שיבוצעו הפניות משותפות קודם לאתר-ב ולאחר תקופה אתר-ב יחזיר הפניה לאתר-א המקורי.
במצב כזה התשובות משתנות לחלוטין ותלויות בקריטריונים טכנים[גודל האתרים, תוכן האתרים וזמן\סוג ההפניות ]
אחכה לפירוט של ספי ואשמח לשמוע בעצמי תשובות מתאימות...
http://www.askpavel.co.il/qa/4643