קישור איכותי בין דפים, שתורם בראייה אוביקטיבית לחווית המשתמש אינו בעייתי גם אם מדובר באותם בעלים. רצוי לא להגזים עם זה. הייתי מסתפק בקישורים בודדים בין האתרים ורק לפי מקום בו באמת יש ערך מוסף לגולש, לא מעבר.
גוגל אומנם אינו רשם דומיינים לדומיינים עם סיומת מקומית אולם אני מניח שינם דרכים רבות לזהות שיוך של אתרים לאותם בעלים. סממנים אשר יכולים להעיד על כך יהיו (לדוגמה) שיוך לאותם חשבונות פרסום אדוורדס, אדסנס, אנליטיקס, כלי גוגל למנהלי אתרים ועוד. לא הייתי בונה על כך שזה רק זה. אני יוצא מנקודת הנחה שגוגל יכולים למצוא הרבה יותר מידע אודות דומיינים ממה שאנו משערים.