◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים
להצטרפות >>
נושאים
קידום אתרים בגוגל
פרסום באינטרנט
מדיה חברתית
ווב אנליטיקס
שיווק דיגיטלי
תוכן וקופירייטינג
חדשות
מדריכים
קורסים
סקירות
שאלות ותשובות
פעם ראשונה כאן?
Facebook
Linkedin
Youtube
menu
נושאים
קידום אתרים בגוגל
פרסום באינטרנט
מדיה חברתית
ווב אנליטיקס
שיווק דיגיטלי
תוכן וקופירייטינג
חדשות
מדריכים
קורסים
סקירות
שאלות ותשובות
לראשונה כאן?
התחברות
Facebook
Twitter
Youtube
התחברות
Remember
הרשמות
כל הפעילויות
שאלות
ללא תשובות
תגיות
משתמשים
שאל שאלה
שאל שאלה
קולות
0
965
צפיות
גוגל וקבוצות פייסבוק
שאלה נשאלה על ידי
19/04/12
על ידי
moranme
350
צפיות
האם בעקבות השינויים של פייסבוק בדפי הקבוצות גוגל הפסיקה לסרוק דפים אלו ולהציגן בתוצאות החיפוש? והאם זה משפיע מבחינה קידומית על אתר האינטרנט?
גוגל
עמוד-עסקי-בפייסבוק
שאלה מעניינת? הזמן את החברים שלך להשתתף בדיון...
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Email
Your comment on this question:
Your name to display (optional):
Email me at this address if a comment is added after mine:
Email me if a comment is added after mine
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please
log in
or
register
.
Please
log in
or
register
to answer this question.
3
Answers
קולות
0
נענתה
19/04/12
על ידי
dtp
<סגן משנה>
1.8k
צפיות
התועלת מקישורים בפייסבוק לא מוכחת נראה לי, מאחר וגם ככה גוגל לא יכולים לסרוק כל מה שבא להם. וזה בנוסף לעובדה שהקישורים בפייסבוק NoFollow.
Your comment on this answer:
Your name to display (optional):
Email me at this address if a comment is added after mine:
Email me if a comment is added after mine
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please
log in
or
register
.
קולות
0
נענתה
19/04/12
על ידי
איתן יריב
<סרן>
9.5k
צפיות
גוגל קורא גם קישורי nofollow ואפשר לראות זאת בWMT. כל עוד תראה דיווח על כניסות מכתובות ספציפיות בפייסבוק באמצעות Google Analytics באזור ה-Referring sites אין שום סיבה להתעלם מהם. באופן כללי ניתן לומר שמדדים חברתיים מקבלים משקל יותר ויותר גדול על חשבון אחרים ולכן לא הייתי מתעלם מנוכחות ברשתות חברתיות מרכזיות. בלי קשר לסוג הקישור. קישור טוב הוא קישור שמוביל אליך טראפיק. תתנתק מהחשיבה מה זה יעשה לאתר בגוגל. חשוב מה זה יעשה לאתר מפייסבוק.
הגיב/ה
19/04/12
על ידי
dtp
<סגן משנה>
1.8k
צפיות
טראפיק זה סיפור אחר. אני דיברתי על ההשפעה הישירה של הימצאותם של לינקים בפייסבוק, ולא על השימוש של היוזרים בהם. מן הסתם, החלק המשמעותי בשימוש בפייסבוק כדי לשפר את חוזק האתר, הוא טראפיק אמיתי מפייסבוק.
הגיב/ה
20/04/12
על ידי
איתן יריב
<סרן>
9.5k
צפיות
נערך
20/04/12
על ידי
איתן יריב
אני לא בטוח אם זה סיפור אחר לגמרי. דווקא בגלל שגוגל עוקב ונותן משקל לסיגנלים חברתיים, כל עוד הוא "רואה" כניסות רבות מהם- לא הייתי מבטל את השפעתם גם על הקידום האורגני. די מזמן היה דיון ברשת על השפעתם החיובית של קישורים מטוויטר (שהיו כבר אז nofollow) במיוחד בפרופילים שיש בהם הרבה עוקבים והציוצים יכולים להיות מצוטטים. נכון שאז היה שיתוף פעולה הדוק יותר בין גוגל לטוויטר והציוצים היו חלק מהחיפוש החברתי כאשר היום לא אבל אני מניח שאפשר ללמוד מזה משהו. מאמר מעניין על זה:
http://www.doncrowther.com/twitter/twitter-nofollow-myth
הגיב/ה
21/04/12
על ידי
dtp
<סגן משנה>
1.8k
צפיות
סיגנלים וכניסות -לא שווה ל- הימצאותם של הלינקים. רק אם מתבצע שימוש בהם, גוגל מזהה פעילות חברתית. בלי זה, אתה יכול לפתוח עשרת אלפים פייג'ים עם עשרת אלפים קישורים שאף אחד לא ילחץ עליהם, וזה לא יעניין אף אחד.
Your comment on this answer:
Your name to display (optional):
Email me at this address if a comment is added after mine:
Email me if a comment is added after mine
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please
log in
or
register
.
קולות
0
נענתה
22/04/12
על ידי
פיני לוי
160
צפיות
לפי מקרים שבדקתי גוגל בהחלט מתייחס לקישורים שיוצאים מפייסבוק ומרשתות חברתיות אחרות.
עם יש טראפיק אז זה יכול לעזור יותר... שים לב שקישור מהפייסבוק שאנשים עושים עליו share או לייק הופך להיות מופץ בצורה רחבה יותר (לפי דעתי עוזר הרבה יותר כנראה בגלל הכפלת הקישור והגדלת הטראפיק).
צריך לזכור שפרופיל אותו יכולים לראות רק החברים שלך פחות קריא עבור מנועי החיפוש.
הגיב/ה
23/04/12
על ידי
moranme
350
צפיות
אם כך מבחינה קידומית עדיף לבנות דף אוהדים ולא קבוצה בפייסבוק?
Your comment on this answer:
Your name to display (optional):
Email me at this address if a comment is added after mine:
Email me if a comment is added after mine
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please
log in
or
register
.
פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!
4,354
שאלות
7,384
תשובות
9,949
תגובות
2,091
משתמשים
שאלות קשורות
1
תשובה
קולות
+1
פרסום בפייסבוק עם קישור מיו-טיוב או מפייסבוק?
שאלה נשאלה על ידי
2/08/16
על ידי
galaore
550
צפיות
פרסום בפייסבוק
פייסבוק
עמוד-עסקי-בפייסבוק
גוגל
קישורים
2
תשובות
קולות
+1
תודה על התגובות המכובדות
שאלה נשאלה על ידי
11/08/15
על ידי
yossef
160
צפיות
גוגל
עמוד-עסקי-בפייסבוק
1
תשובה
קולות
+1
כל הלינקים מהאתר שלי פייסבוק דורשים קפצ'ה
שאלה נשאלה על ידי
12/03/14
על ידי
iboock
130
צפיות
פייסבוק
עמוד-עסקי-בפייסבוק
1
תשובה
קולות
0
האם מותר לשים את לוגו האינסטגרם בטאב הייעודי של האינסטגרם בעמוד פייסבוק עסקי שלי?
שאלה נשאלה על ידי
5/03/14
על ידי
שגיא בלומנפלד
140
צפיות
פייסבוק
עמוד-עסקי-בפייסבוק
דף-מעריצים-בפייסבוק
3
תשובות
קולות
0
מתן קרדיט לתמונה שעולה בדף פייסבוק עסקי
שאלה נשאלה על ידי
23/01/14
על ידי
שגיא בלומנפלד
140
צפיות
עמוד-עסקי-בפייסבוק
פייסבוק
...