1. אני מניח שאתה מדבר על title עבור a href - כלומר טייטל עבור תג הקישור. נסה אחד ותראה כיצד זה נראה כאשר אתה בוחן את הקישור ב-source code של הדף.
כעקרון- אין לזה הרבה משמעות, כך שיכול להיות שהייתי נמנע ממנו לגמרי אם זה זה.
המשמעות של זה היא ברגע שעומדים על הקישור תוכנו נראה בבועה כך שהוא יכול להיות מידע הסברתי מורחב יותר לגבי הדף אליו עומדים לעבור עם לחיצה מה שכן, תמנע מלהשתמש שם כל הזמן במילת המפתח או לדחוף בפנים מילות מפתח סתם.
2. ככלל אצבע, אם מדובר במאמר אז פעם הייתי מוציא קישור אחד למאתיים מילים לכל הפחות. אבל זה היה כלל אצבע... כעקרון אתה יכול להכין רשימת מקורות במאמר ואם תעשה זאת, למשל, אז שום כלל לא רלוונטי. תעשה מה שטוב ורלוונטי לגולש, על תחשוב על המנוע. אם בראיית הגולש, הקישורים לא ממש נותנים לו משהו אז לא הייתי גם מוסיף אחד.
3. כן,מתי שאתה לא בוטח באתר אליו אתה מקשר.
למשל: קישורי האתר המופיעים לעיתים בתגובות למאמר - את התגובות אתה מאשר לפי הקונטקסט (אם הם מתאימות לתוכן) אתה לא בודק כל אתר אליו המגיב מחובר...
אם אתה מוציא קישור nofollow אז במשהו אחד אתה כן מחליש את הדף שלך, אתה מוציא ממנו פייג' ראנק. ען זאת, כבר דברו על זה המון פעמים- פייג' ראנק הוא רק פרמטר אחד מבין מאות בדירוג. עדיף לך להשתמש בזה לטובת קישורים מעין אלו ולא לחשוב על כמה PR יוצא.