התשובה טמונה באסטרטגיה הכללית ולא משתנה כתוצאה מעדכון זה או אחר.
מטרת המאקרו בכל עדכון של גוגל פשוטה מאוד- לתת ליוזרים את הדף המתאים ביותר לערך שאותו הם מחפשים.
כמו כן, במהלך כל עדכון יכולותיו של גוגל משתפרות לבדיקת כל פרמטרי הon page והoff page באתר וככל שהעדכונים נערמים רוב האתרים שנפגעים הם אלו שבסיכומו של יום הם אתרים שנתנו פחות ערך ליוזר או נקטו בשיטות קידום לא יעילות.
כמה דברים שעליך לבדוק-
הדבר הראשון, העיקרי והקל ביותר לבדיקה הוא האם אתה מספק ליוזר את התוכן שלשמו הוא בא בצורה האופטימלית ביותר? יש המון דרכים לבדוק זאת,חלקם באמצעות הגיון פשוט וחלקם באמצעות GA ,Webmaster tools וכלים אחרים המצויים ברשת.
הדבר השני הינו פרופיל הלינקים שמאפיין את אתרך, האם מדובר בפרופיל טבעי, איכותי ורלבנטי או האם בדומה למקדמים רבים עבדת עם צ'קליסט והשתמשת באותם אתרים ידועים של מאמרים, Social bookrmarking, פורומים וכו'...
יש עוד המון דברים לבדוק שקצרה היריעה מלהכיל, אבל דבר אחד שתמיד אמור להוביל אותך בתור מקדם אתרים הוא לתת ליוזרים מה שהם רוצים ולשלב זאת עם בנית לינקים בצורה כמה שיותר טבעית והגיונית לנישה בו האתר נמצא.