ובכן, הנושא הוא די פשוט:
כבר מס' שנים שחברה א' מפרסמת מודעות בקישורים הממומנים של גוגל (Adwords). תמיד מדובר בעמוד הראשי של האתר שלה, או בדפים פנימיים. אחלה.
כעת, חברה חיצונית יצרה דף נחיתה ייעודי למסע פרסום באדוורדס, ויצרה מודעות אשר מפנות את הגולש אל דף הנחיתה, אשר נמצא על שרתי החברה המקימה (דומיין שונה מזו של חברה א').
הבעיה היא, שגוגל אדוורדס לא מאפשרת הצגה של כתובת URL מסוים במודעה, והפניה בפועל לכתובת אחרת. וכמובן, שאנחנו לא רוצים את הכתובת הארוכה והמסורבלת שתופיע במודעה (זה יבריח את הגולש?).
הפתרון שמצאנו, ואותו אני מביא לכאן כשאלה:
ליצור מודעה ייעודית, שתפנה את הגולש לעמוד שאינו קיים (404) באתר חברה א', וליצור הפניה 301 מאותו עמוד שאינו קיים אל הדף החדש.
כך למעשה הגולש יגיע באופן מיידי אל הדף שאחנו רוצים, שחברה א' לא יכולה (מסיבות טכניות) לאחסן על הדומיין שלה.
האם יש בכך פסול?
אולי זה בכלל נהוג?
האם ישנן סכנות כלשהן מבחינת קידום אורגני?
מה הרובוטים יחשבו על זה?
* אגב, ראוי לציין שחברה א' ומוצריה מקודמים אורגנית בצורה מצוינת - מקומות 1-5 בכל מילות המפתח הרלוונטיות.
אודה לכל תשובה מנסיונכם.