כשאנו מקדמים אתר אנו מקדמים מילת חיפוש אחת בכל דף, לאורך השנים מצאנו שזו הדרך היעילה והקצרה ביותר.
וכאשר מקדם רוצה לקדם 20 מילות חיפוש זה אומר לנהל 20 דפים וכמות גדולה של קישורים, כתיבת מאמרים, יצירת אתרי לוויין בתחום ועוד.
כלומר:
1. עלות מאוד גדולה עבור המקדם והלקוח.
2. ולא נכון "קידומית" לייצר כמות גדולה של קישורים,בטווח קצר.
מה שאנו עושים הינו:
1. קידום 3-4 מילות חיפוש וכאשר אנו מגיעים ל 3 הראשונה בדף 1 בגוגל ומבקשים מהלקוח 3 מילות חיפוש נוספות.
2. כעבור שנה, שנה וחצי הלקוח מגיע ל 9 – 12 מילות חיפוש במקומות ראשונים בגוגל, וטרפיק מינימלי של 1200 כניסות בחודש. תלוי עוצמת מילות החיפוש ופלח השוק של הלקוח.
לסיכום לעניות דעתי לא נכון ובלתי אפשרי לקדם 20 מילות חיפוש איכותיות שמהם הלקוח יכול לייצר לידים איכותיים.