בניגוד לדעה הקדומה הרווחת בין מקדמי האתרים, אין למידע אודות הקישורים הנכנסים לאתרי המתחרים כל שימוש מעשי לעבודת הקידום שנועדה לנצח אותם בצמרת תוצאות החיפוש.
כך למשל, יתכן ולמתחרה שלך 4,999 קישורים שערכם 0 או אפילו קצת שלילי, ועוד קישור אחד בעל ציון TR שעושה לבדו את כל עבודת הקידום וגם מפצה על הערך השלילי של שאר 4,999 הקישורים. אבל את ציון ה-TR אתה לא יכול לראות בשום כלי, חינמי או בתשלום, כי שום כלי לא יכול לראות אותו. וכך גם לגבי כל שאר הפרמטרים הסמויים.