אופיר, עושה רושם שקיבלת הסבר שגוי לחלוטין של איך פועל קידום האתרים.
אם לאחר חצי שנה עבודת הקידום תיכשל, היא תפגע קודם כל בהכנסות שלך! - ולמעשה לא יהיו לך כלל הכנסות. מסקנה: אתה חייב מקדם אתרים שאיתו ההצלחה מובטחת, או שתרד מכל המיזם הזה. אבל כדי שההצלחה תהיה מובטחת אתה לא יכול להסתובב בין מקדמי האתרים ולאסוף הצעות מחיר הכוללות מידה זו או אחרת של הטלת הסיכון העיסקי הטהור שלך על מקדמי האתרים, כי אז מה שבטוח הוא שהכישלון מובטח מראש.