① בהנחה שקישורים זהו המדד היחידי לרלוונטיות האתרים אז כן הסיכויים שלך טובים יותר[ובמקרה שהתחום תחרותי].
ישנם קריטריונים נוספים כמו וותק האתרים, רלוונטיות התוכן למילת המפתח ועוד המון קריטריונים שאולי בבחינה מהירה אינך רואה.
② חפש נושאים שיתאימו לנישה שלך.
לרוב נושאים מסביב כמו אתרי גאדג'טים\מתנות, חברות קייטרינג, חברות הפקה, צילום, סאונד וכל מה שתוכל לחשוב עליו שעוטף את הנישה שלך.
אלו ככל הנראה גם תחומים שבהם אתה נתקל במהלך העבודה השוטפת היום יומית
↵ העובדה שהתחום שלך יחודי ולא נפוץ לא אומרת שיש צורך להינעל על תחום בודד ומצומצם.
③ הכוונה היא על התאמת המילות מפתח בדף?
בגדול מה שנוח לך העיקר שהדף יספק למחפש את מה שהוא רוצה לראות.
יצא לי לראות אתרים שדורגו חזק בביטויים שלא נמצאו כלל באתר, וההפך דפים שלא דורגו כאשר עמדו בחלק נכבד הסטנדרטים.