לעומת מה שאמרו כאן, אני סבור שלPR אין שום קשר לתחום או רלוונטיות האתר, והוא אך ורק שכלול של כמות הקישורים הנכנסים לאתר והPR שלהם. והוא מחושב בעזרת נוסחא מסויימת (שאפשר לקרוא כמעט את כולה בבלוג של מאט קאטס).
ככל שהPR של האתר שלך גבוה יותר, הזחלן של גוגל יכול להשקיע יותר תקציב ומאמץ בסריקה והאינדוקס שלו וככה להקל עליך את העבודה בגרירת הזחלן לאתר שלך בדרכים כאלו או אחרות.
בקשר לקשר שבין ה׳PR למיקומים, הוא עוד פרמט אחד מתוך מאות שהחשיבות שלו רק נהיית קטנה יותר עם הזמן.
בקשר לשאלה שלך, אני מאמין שלא תהיה בעיה לשנות תוכן לדף הבית, רק שים לב שאתה בונה את כל האתר מחדש ובונה היררכיית קישורים ותפריט בצורה טובה.