אתה שואל מה הכי נכון לעשות מבין כל 4 האפשרויות שהצגת ומה שזקן השבט כתב זה שאף אחת מהאפשרויות אינה נכונה, אני מסכים איתו לחלוטין!
כל אחת מהאפשרויות תתפרש מבחינת גוגל בתור אופטימיזציית יתר (over optimization) ופעולה לא טבעית:
1. פוטר עם מילת מפתח - האם טבעי שכל האתרים שלך שעוסקים בתחום הארועים מקשרים בבת אחת מהפוטר לאתר בודד שגם כן עוסק בארועים? תזכור שמבחינת גוגל קישור = המלצה, האם הגיוני שבבת אחת מספר אתרים בתחום X ימליצו **באותה דרך** על אתר אחר בתחום X?
2. קישור מהטקסט עם מילת מפתח - זה אפילו עוד יותר לא טבעי. בגלל שלקישורים בגוף הטקסט יש חשיבות גבוהה יותר, גוגל עוד יותר בוחן אותם לעומק.
3+4. כנ"ל
אם אתה רוצה באופן מובהק לקשור את כל האתרים כך שייצגו גוף אחד, אתה יכול מהפוטר לקשר מכל אתר לכל שאר האתרים עם איזשהו לוגו או אפילו קישור עם שם האתר בתור אנקור (למשל כמו שפורטלים ואתרי חדשות גדולים עושים כשהם מקשרים לשאר האתרים שלהם בקבוצה).
אם אתה תקשר בצורה SEOית מדי, האתר שלך עשוי להיענש בגלל אופטימיזציית יתר. מציע לך לקרוא את הקייס סטאדי הבא שמדבר בדיוק על מה שאתה רוצה לעשות:
http://www.seomoz.org/blog/how-wpmuorg-recovered-from-the-penguin-update
אתר שקיבל הרבה קישורים עם מילת מפתח בפוטר נענש לאחר עדכון הפינגווין.