אני מבין את כוונתך בתשובה המורכבת,
אך אני הייתי רוצה להתמקד יותר בנקודה הטכנית.
כתבת "למה אתה מעוניין להשתמש בתגית h1 - בשביל מנוע החיפוש או הגולש? אם בשביל מנוע החיפוש, אתה טועה מאוד בהנחת היסוד שאתה מקדם עבור גוגל, זה לא ממש עובד כך היום" (אלא אם אתה עושה דבר עבור הגולש ומשקף את זה עבור המנוע). אם בשביל הגולש- אז למה לעטוף בכלל ב-h1? הגולש יודע לקרוא את הטקסט בתמונה.
אני לא בונה את האתר בשביל גוגל,
אבל אני מנסה לקדם אותו.
כך שאמנם הלוגו נראה לגולש,
אבל אני רוצה להגיד למנוע החיפוש שזו הכותרת הראשית,
כי אחרת אני אאלץ להתמודד עם משהו לא יפה ומגושם - שיש לי לוגו שאומר "ספרי ילדים", ומתחתיו יש לי כותרת ראשית שאומרת בדיוק את אותו ביטוי.
ואז אני שואל, מה כדאי לעשות במקרה כזה.
רשמתי אופציה שראיתי באינטרנט,
אשמח לשמוע את דעתך ואם יש אופציות אחרות שכדאי לעשות כדי להרוויח מכל העולמות - גם להראות לגולש וגם למנוע החיפוש.
לקחתי לתשומת ליבי את מה שכתבת בתשובה המורכבת.
תודה,
שי