אפשר, כעקרון, לבחון את יחס השוק לביטויים אלו, לאורך זמן. למשל: במידה ומפרסמים אחרים (מספר מפרסמים כי אחד יכול פשוט לטעות), המוכרים מוצר זהה לשלי, מוכנים להשקיע סכומי עתק בגוגל לפרסום ביטוי יקר במקום פרימיום. דרשני. כמו כן, כמובן שניתן לקיים סקרים, לבקש מחברה העוסקת במודיעין עסקי להתחקות אחר מידע רלוונטי ועוד. כמובן שהתשובה שתתקבל מהם אינה בהכרח, התשובה הנכונה.
הדבר הנכון ביותר, למי שיש בידו תקציב מספיק, היא לעשות מחקר מילות מפתח תוך שימוש בתקציבי אדוורדס.