◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.1k צפיות

למי יש המלצות על כלי מחקר מילים?

על ידי 460 צפיות
נערך על ידי
אני משתמש ב traffic travis ודי מרוצה ממנו , יש למישהו המלצות על משהו אחר ?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מחקר המילים נועד לוודא שתקציב הקידום מספיק להשגת מיקומים בתוצאות החיפוש האורגניות, כאשר נפח ההמרות (מכירות וכו') שהמיקומים מייצרים מצדיק את ההשקעה בתקציב הקידום. מאחר ומחקר המילים, בכל כלי שהוא, לא מסוגל להשיב תשובה אמינה לשאלה הזו, אין כל טעם במחקר המילים כפי שהוא מתבצע.
על ידי
אז איך בכל זאת אתה מבצע מחקר מילים ?
על ידי
מחקר מילות מפתח מאד חשוב להצלחת הפרויקט, כלי מילות המפתח של גוגל משקף את המציאות בצורה הכי טובה, עדין לא 100% אמין

בברכה,
אסי כהן
Compweb.co.il
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אסי, בוא נשאיר את הסיסמאות בצד ונסה להעריך שאם הכלי של גוגל מדווח שלביטוי א' יש 100,000 חיפושים לחודש ולביטוי ב' יש 150,000, מהו שיעור חיפושי הסרק בכל אחד מהם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לצורך הקידום בתוצאות האורגניות לא צריך מחקר מילים כי הוא לא יוצר מידע שימושי. חבל על הכסף של הלקוח.
על ידי
התכוונתי יותר לצד הטכני של העניין , אני יפשט את זה קצת:

אני פשוט משתמש הכלי הזה כדי לדעת כמה global search יש לו
וכמה תוצאות מתקבלות כשמחפשים אותו ב pharse בגוגל.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ואיך המידע הזה משמש אותך?
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
אפשר, כעקרון, לבחון את יחס השוק לביטויים אלו, לאורך זמן. למשל: במידה ומפרסמים אחרים (מספר מפרסמים כי אחד יכול פשוט לטעות), המוכרים מוצר זהה לשלי, מוכנים להשקיע סכומי עתק בגוגל לפרסום ביטוי יקר במקום פרימיום. דרשני. כמו כן, כמובן שניתן לקיים סקרים, לבקש מחברה העוסקת במודיעין עסקי להתחקות אחר מידע רלוונטי ועוד. כמובן שהתשובה שתתקבל מהם אינה בהכרח, התשובה הנכונה.
הדבר הנכון ביותר, למי שיש בידו תקציב מספיק, היא לעשות מחקר מילות מפתח תוך שימוש בתקציבי אדוורדס.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
איתן, אני מניח שאתה מתכוון לומר שמי שרוצה לקדם אתר בתוצאות האורגניות טוב יעשה אם יתחיל במסע פרסום באדוורדס כדי לגלות איזה ביטויי חיפוש יוצרים יותר כניסות למודעה, ושכדי שלא יהיו הטיות, שגם ידאג שהמודעה תהיה תמיד הראשונה מעל לתוצאות החיפוש האורגניות לכל ביטוי חיפוש.

מסכים בהחלט - זוהי הדרך היחידה למדוד את שיעור השימוש היחסי של שוק היעד במגוון ביטויי החיפוש האפשריים. יהיה צורך ברכישת פרסום באופציה הרחבה (כדי לכלול ביטויים נרדפים) ובניתוח מקצועי של התוצאות.

יחד עם זאת, זה לא יספק תשובה לשאלה האם די בתקציב הקידום הנתון כדי להשיג מקום בצמרת תוצאות החיפוש האורגניות לביטויים שההמרות מהם יצדיקו את ההשקעה בקידום. נוסף על כך, תהיה בעיה למי שרק שוקל בשלב זה האם להכנס בכלל לקידום בתוצאות האורגניות והוא עדיין לא ערוך לקליטת המרות  בפועל - כי ההחלטה על כך מותנית בתוצאות "מודדות" של מחקר המילים.

מקדמי האתרים נוטים להתייחס למחקר המילים כאל פעולה טכנית גרידא ומתעלמים גם מהמיגבלות האוביקטיביות של הכלים שמספקים את הנתונים (למשל השיעור הגבוה מאד של חיפושי הסרק) וגם מכך שמחקר המילים צריך להיות חלק מתהליך קבלת החלטות הניהוליות של הלקוח הפוטנציאלי (למשל הערכת גורל ההשקעה בתקציב הקידום).
על ידי
אני עובד בעיקר על הצד הטכני כי אני מתמקד כרגע רק ב אתרי affilate שמקדמים מוצר ספציפי, אותו אני בוחר רק אחרי שמצאתי ביטוי לונג-טייל עם מספר חיפושים סביר ותחרות נמוכה מאוד.

אשמח לשמוע איך ניגשים לפרויקט קידום של "עסקים אמיתיים"
משלב מחקר המילים ועד לבניית קישורים, בייחוד בשל העובדה שאשתי בעלת עסק ואני ממש לא יכול לקדם את האתר שלה בשיטות בהן אני מקדם את אתרי ה affilate

תודה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אנונימי, אתה ודאי לא רוצה להזיק לאתר של אשתך. אני ממליץ לך בחום לקרוא את מה שנכתב בתשובה לשאלות שהוצגו פה בשבועיים האחרונים אודות השינוי הגדול בההתייחסות של גוגל לקישורים.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+2
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/01/19 על ידי avrahammer 160 צפיות
...