ובהמשך למה שאמרתי בתשובה הזו:
א. גוגל מתחיל להתייחס אחרת לה' הידיעה. חפשו, למשל, "בעלי מקצוע" ו"בעלי המקצוע" ותשוו את דף התוצאות הראשון. לפני חודש, זה נראה אחרת לגמרי.
ב. מכמה בדיקות שעשיתי, בכל"ם וו' החיבור גם כן מתנהגים קצת אחרת מאשר קודם, אבל לא באופן מובהק כמו ה' הידיעה.
ג. המשמעות המעשית של המגמה: מי שהשקיע בטקסטים שלו ושילב בחוכמה ביטויים טבעיים בצורה טבעית, עם ובלי אותיות תחיליות, מקבל ויקבל יותר תנועת זנב ארוך.
ד. ועוד משהו שיוצא מהעסק הזה: מי שהשקיע בליצור דפים מרובים עם כותרות שהן וריאציות על אותן מילים, עם ובלי תחיליות, כנראה נדפק קצת מהעסק.