מה שעמנואל התכוון זה לקידום אמיתי במשך שנים, יש משהו בדבריו למרות השינויים בגוגל. תקציב גדול מאפשר להשקיע יותר בתוכן, בניית קישורים, שיווק ברשת ועוד.
על הסוגייה שהעלה ה"אנונימי" אני חולק, זו לא הכמות אלא האיכות.
לגבי תשובה, כל עמוד, כל אתר וכל נישה שונים ואין תשובה אחידה. קידום היא לא נוסחה מדוייקת כמו ניתוח פונקציה מתמטית.
לגבי השאלה שלך על תכנים,
ישנם כותבי תוכן מקצועיים אשר מספקים את התוכן האיכותי, עורכים מחקר, מסכמים וכותבים. חברות הקידום לרוב עובדות איתם.
לגבי האתר שלך,יש לו תוכן איכותי ונראה שאני משקיע זמן רב בעדכון הנושאים, כמה דברים:
1. מיקוד - יש הרבה מדריכים, זה טוב ומעניין רק חסר מיקוד לקידום, נניח ש עמוד טכנאי מחשבים שלך מקום שני בגוגל, הגעתי לעמוד שלך.. זכור כי חיפשתי "טכנאי מחשבים" ולא מדריך לפתרון בעיות... עברתי את השלב הזה ואני מחפש בעל מקצוע ובמקום זה אני מקבל המון מדריכים, שימושיים אך יש סיכוי שאני צריך את הטכנאי.
2. טופס צור קשר ללידים: חייב להיות לדעתי בצד שמאל מעל או מתחת לקוביית פייסבוק, אנשים צריכים להבין תוך 3-5 שניות שזה קודם כל אתר של טכנאי מחשבים מקצועי ואחר כך מדריך לנושאי מחשב מגוונים, כרגע אין את זה.
3. עיקר וטפל - תשקיע במה שחשוב, אתה טכנאי מחשבים, מקדם אתרים או בונה אתרים ? אתה הרי לא מתכוון לקדם באמת את הביטוי הזה או לקחת עבודות בתחום אז למה הנושא הזה הוא חלק מהתפריט הראשי שלך ?
התפריט צריך להיות העיקר.
4. קידום לוקאלי - אני מניח שאתה לא מספק שירותים לכל חלקי הארץ, ולכן צריך לקדם את הנושא הלוקאלי למשל "טכנאי מחשבים במרכז", ביטוי חזק פחות מ"טכנאי מחשבים", אך הוא ממוקד יותר ועשוי לספק לך הרבה יותר לידים מאשר הביטוי הראשי. תבדוק מה מחפשים ותתאים את עצמך, הקידום יהיה זול יותר כנראה.
5.פרופיל הקישורים שלך דל מאוד, מלבד שני אתרים שלך שמקשרים ל 9comp לא נעשתה עבודה רצינית, אתרי מאמרים, פורומים וכו' זה ממש לא מספיק. אתה חייב לעבוד עכשיו על פרופיל קישורים איכותי: שיתופי פעולה, כתיבה עבור אתרים בנושא תמורת קישור וניסיון לגרום לאחרים לפרסם קישורים לעמודים ספציפיים באתר שלך.