1. לגבי דף הבית הכפול - תפטר ממנו. שיהיה לך רק הדומיין הראשי כדף הבית או רק הדף האחר, זה תוכן כפול מה שיכול להזיק לך לקידום.
2. תגובות זה משהו שיכול להשאיר את הגולש יותר זמן בדף מה שיכול לעזור, לגבי תוכן, זה לא יכנס כתוכן לדף אז אולי זה פחות יהיה קשור לקידום ויותר לזמן הגולש באתר ולתת אפשרות לגולש להתבטא.
3. מנסיון, קידום מילות מפתח עם דומיין מדויק בעברית לא מזיק אלא מוסיף אבל שוב, זה רק פרמטר אחד מתוך מאות פרמטרים שגוגל מתייחס אליהם אז אל תיקח את זה כפרמטר הכי חשוב. בנוסף, xn--XXXXXXX ככה האינטרנט קורה דומיינים בעברית, פשוט במנועי החיפוש החדשים והדפדפנים החדשים זה ממיר את זה אוטומטית לעברית, זה עדיין רשום בסופו של דבר בפורמט כזה: xn--XXXXXXX
4. לגבי הצגת ה"ברנד" ותחתיו הקטגוריות תצטרך לחכות זה נעשה במהלך הזמן כאשר גוגל מבין מה השם של העסק שלך, כמו שתרשום "אגד" ותקבל את האתר של אגד עם הקטגוריות או YNET. זה עניין של זמן וקידום נכון.
בהצלחה