שים לב שהנתון "רמת תחרות" מתייחס לפרסום.
הוא מדד של כמות הפרסמים השונים שמריצים פרסומות אדוורדס.
מדד קידום הוא משהו יותר קשה, פעם היו משתמש ב pagerank או alexa למדד יותר כללי.
אחר כך התייחסו למספר קישורים כללי על ידיד למשל חיפוש links: (שהיום לא שימושי)
או כמות לינקים ב majesticseo
כמות הפרמטרים היום גדלה משמעותית ובלטי ידועה באופן מוחלט על ידי אף אחד.
עד היום המדד הרלוונטי ביותר הוא כמות הלינקים הכללית על ידי majestic למשל. (יותר רלוונטי לאתרים שממקודים בביטוי אחד ראשי)
או יותר טוב כרגע זה מדד קישורים מc class שונה.
זה לא מדד שהוא 100%, יש שיגידו שהוא 90% ויש שיגידו שהוא 40% ומטה, אך הוא עדיין המדד הכללי הטוב ביותר שיש לנו נכון להיום.
(יש שיגיו דווקא שצריך להסתכל על trustrank למשל, זמין רק בתוכנות בתשלום והוא גם סוג של המצאה של נסיון להגיע למשהו ובלטי ניתן לחשב מה אתה צריך לעשות כדי להגיע אליו)
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com