מאוד מאוד תלוי נישה, יש אתרים שזה בסדר שהם יהיה סטטים "לעד" כמו אנציקלופדיה, שעות פתיחה, פרטי קשר. אתרים שהם כרטיס ביקור בלבד.
ויש אתרים שצפויים להשתנות כל כמה שעות במקסימום כמו אתר חדשות.
אם אתה רק רוצה לדחוף את האתר שלך כמה שיותר הכלל אצבע הכי טוב יהיה,
כמו שיותר שאתה מסוגל לעמוד בו ***באופן קבוע***
כמו נושא גידול הלניקים גוגל מתחילים לתת משקל לקביעות ו/או תאוצה של מדדים.
כלומר על תחשוב אני רוצה מקסימום כדי לעקוף את כולם, תרביץ בחודשיים 1,000 מאמרים ואז 6 חודשים תוסיף רק 3 מאמרים,
יש סיכוי גדול במצב כזה שתחוף איזה ניקוד שלישי על זה.
כמו אתר טבעי יש משהו שהיוצר שלו מסוגל כמו פעם בשבוע לכתוב, ואם האתר גודל במבקרים והכנסות וכו' הבעלים יעלה לפעמיים בשבוע ואז פעם ביום ואז יכניס כתבים וכו'.
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com