◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
520 צפיות

האם מומלץ להחזיר קישור שהוסר בעבר?

על ידי 450 צפיות
האתר שלי היה מקושר בעבר עם אתר נוסף באותו תחום, הקישור היה הדדי. מסיבות שונות הקישור הוסר ועכשיו השאלה האם מומלץ להחזיר את הקישור? גם באופן הדדי

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
השאלה שאתה צריך לשאול היא, האם לקישור הזה היה ערך לגולשים או רק "ערך SEO" להחלפת קישורים ?
אם הקישור היה במקום רלוונטי, בעמוד תוכן X וקישר לעמוד תוכן בנושא X באתר שלך והיה בערך ערך לגולשים אז שווה להשאיר אותו.
תעשה בדיקה, האם קיבלת כניסות דרך הקישור הזה, האם ה bounce rate גבוה וזמן הגלישה נמוך.
על ידי
השאלה שלי היתה מכוונת יותר לכיוון של האם זה יהיה דבר טוב להחזיר קישור שהיה בעבר והוסר.? מטרתו היתה קישור הדדי המלצה בין שני עסקים באותו תחום
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מסכים עם קודמי שנפח התנועה דרך הקישור ושביעות רצון המבקרים הללו ממה שמצאו אצלך, הם קנה המידה לערך הקישור.

אינני מסכים ש-bounce rate גבוה וזמן שהיה נמוך מהווים סימן מובהק לחוסר שביעות רצון ממה שמצאו אצלך. מה אם אתה רק מציג את כמויות הגשם בכל תחנת מדידה?
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
בסופו של דבר מדובר בשביעות הרצון שמוצגת לגוגל, אני משער שבמידה ונתונים אלו ועוד כמה יהיו נמוכים, גוגל יכול להסיק מכך שהעמוד לא מספק את רצונם של הגולשים בביטוי הזה.

כמובן שאלו לא כל הפרמטרים ורק חלקם, הרי יכול להיות שקישור מסויים יוביל לרשימה, למשל המומלצים, הטובים ביותר.. משהו עם ערך לגולש, אותו אדם יכול לקבל את המידע הזה ב 10 שניות ולצאת.

השאלה היא איך גוגל יתייחס לזה ?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כמו שאתה אומר - אפשר להניח שאנשי גוגל מבינים זאת לא פחות טוב מאיתנו ושהם חיפשו פתרונות בשנים האחרונות, מאז שהחליטו להתמקד בתכונות של אוכלוסיות גולשים ולא רק בתכונות הדפים. יש ודאי עוד הרבה סוגי איתותים של שביעות או אי-שביעות רצון שהם הרבה יותר חד-משמעיים, ושהם שונים בין טיפוסים שונים של דפי אינטרנט.

אותי מסקרן איך גוגל מטפל בשתי אוכלוסיות גולשים גדולות ששואלות את אותו ביטוי חיפוש (למשל בנק לאומי סניף ראשי נהריה) מתוך כוונות שונות, כאשר לאחת מהן די במידע הקצר שיש בדף (שעות הפתיחה לציבור) בעוד שהאחרת מעוניינת במידע המקיף הנוסף הקיים באותו דף ובדפים האחרים של האתר.

למקדם האתרים יש גישה ישירה רק לזמן השהיה ולשיעור הנטישה הממוצעים - נתונים חסרי ערך במקרה זה, כי הם יכולים להיות זהים לנתונים של דפים רבים אחרים ברשת, שכל מבקריהם שולחים לגוגל איתותים של אי-שביעות רצון.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

...