אני יצתרף ויוסיף קצת.
כן זה ניתן, ככל שהאתר שלך יותר מבוסס זה יהיה יותר קל באופן יחסי.
אבל זה גם תלוי נישה ומתחרים.
אם אתה בנישה מאוד תחרותית שיש אתרים מלאים בעברית בנושא,
גוגל יעדיף את האתר המקומי בשפה הנכונה כי הוא מניח שזה יעזור יותר למחפש.
תחשוב גם על ההתנהגות של הגולש שגם תשפיע בסופו של דבר, לא כל דובר עברית יודע אנגלית.
וגם מאלה שיודעים גם וגם השאלה היא מה אותו אדם מעדיף.
בנישות יותר טכניות יכל להיות שתצליח לקדם אתר באנגלית על מילה בעברית יותר טוב מאתר בעברית.
אבל בנישות כלליות, כמו משחקים, רוב גולשי גוגל העברי יעדיפו תוצאה בעברית וההתנהגות שלהם תשליח כך או כך על התוצאות.
אם לאומת זאת מנהל טכני יחפש "עדכון ווינדוס לטנל אסאס הייץ"(סורי על הסינית) רוב הסיכויים שהתוצאה האנגלית תזכה בסוף כיוון שלמשל לחלק מהמילים הללו אין באמת ובתמים משמשעות בעברית והאתר העונה חייב להכיל משהו באנגלית כך או כך..
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com