שניה נבין שאנחנו מדברים באותה שפה.
אתה שואל האם לשים את הסרטון באתר שלך עם נגן עצמאי
או לשים את הסרטון באתר שלך ב embeded מיוטיוב
או לשים רק קישור ליוטיוב עצמו על הסרטון שלך?
לטעמי הדבר הכי אפקטיבי מבחינת מאמץ, אם זה לא סרטונים מיוחדים שצריכים איכות ועושים בעיות באיך שהם נראים ביוטיוב,
אז כנראה שעדיף לך לעלות אותו ליוטיוב רגיל.
ואתר שלך להראות אותו כ embed מתוך יוטיוב.
מה יוצא בזה?
1. אתה מנהל פעילות ביוטיוב, שיכל לקדם אותך בחיפושים שם. (להשתמש בכל הטקסטים האפשריים, כותרת, תאור, מילים, כתוביות, ולגרום לשיחה שם)
2. אתה מראה את הווידאו אצלך באתר.
3. הווידאו אצלך באתר צובר סטטיסטיקות ביוטיוב ומאפשר לגולשים להגיע לאינטרקציה שם.
4. הווידאו שלך עשוי לתפוס גם מקומות בגוגל האורגני. (כנראה הווידאו עצמו ולא העמוד שלך שמכיל אותו)
ביוטיוב אתה יכל גם להשתמש באופציות קידום בתשלום של הסרטון.
חשוב לדעת שאפשר להתייחס ליוטיוב כאפיק שלם, עם פעילות ייחודית שלה. ניהול ערוץ פרטי, הגבה לסרטונים אחרים, פרסום סרטונים, קידום סרטונים "אורגני" בפעילות פנימית, מלכודות דבש של קישורים פנימיים ועוד..
הערה: הייתה תקופה שיכלת לקבל מיקום ווידאו בגוגל האורגני אבל רק אם הווידאו היה פרטי של האתר שלך ולא יוטיוב וזה היה מקשר לעמוד שלך ומעולה. אני לא בטוח אם זה לא קיים יותר בכלל או שזה ספג מכה גדולה בתעדוף היום של גוגל לסרטוני יוטיוב. (גוגל בשלבי חיסול של חיפוש ווידאו לטובת חיפוש יוטיוב בלבד למשל...)
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il