כל כללי האפילייטס האלה, הם כללים שמתאימים לשיטה מסויימת ונבנים מנסיון או נוסחה ספציפית של מישהו שהולך בדרך מסויימת ומוכן לעשות השקעה מסויימת ומצפה להחזר ספציפי כלשהו על זמן/כסף...
כאילו אין משהו כללי שהוא נכון שבחיים לא תעבור.
וגם לא בהכרח הנוסחא של יגאל זה משהו שיעבוד טוב עבורך.
אתה יכל למצא את המצגת של יגאל בפייסבוק תחחת visioncamp משהו
ויש את פורום הvisionbase.
החישוב הבסיסי שלו מתבסס על כמה הפוטנציאל של האתר להרוויח
כמות חיפושים * מחיר ממוצע לקליק
לעומת כמות עבודה של כמה לינקים צריך להביא.
ובכך מה השווי של כל לינק שהוא יוצר, שזה כאילו כמו שכר לשעה, שכר לקליק
כמות חיפושים * מחיר ממוצע לקליק / מספר לינקים של המקום הראשון
וככה הוא יודע איזה מילה/אתר עדיף לו על איזה.
שאר ההגדרות האלה שהזכרת הן פשוט חיתוך גס של גבולות גיזרה, מה לא שווה להסתכל עליו בכלל.
אם אתה הולך בשיטה שלו, תלך בה במדוייק ואל תנסה למצא מישהו שני שיביא לך מספרים אחרים כי בא לך על משהו קטן/שונה, זה לא יעבוד.
או שאתה הולך אחרי המספרים המדוייקים או שאל תבזבז את הזמן שלך בלעשות משהו דומה למה שהוא עושה.
אל תשכח שהוא מדבר על להקים 10 אתרים לחודש מינימום, ולהגדיל את זה ל10 לשבוע ואז ל10 ליום, זה מפעל שיש לו כללים מדוייקים ויקח לך חודשים עד שתדע אם הרווחת משהו או לא ובזמן הזה אתה חייב להמשיך לייצר.
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il