במקרים שבהם המכירה בפועל לא מתבצעת אצלך אלא באתר של היצרן או המשווק הראשי, האתר שלך נדרש למקסם את רצון המבקרים (שהבאת בהשקעת משאבים של עבודה או כסף) לרכוש את המוצר או השרות, וגם לעבור אל אותו האתר כדי לבצע שם את הרכישה.
העברה אוטומטית של המבקרים אל אוטו האתר תגרום לאתר שלך להיעלם מתוצאות החיפוש וגם להיעלם כדף נחיתה של מודעת אדוורדס. לעומת זאת, אם תבנה אתר בעל דף אחד בלבד, כדי למקסם בו את מידת ההצלחה לשכנע את המבקרים לעבור לאתר האחר, הוא עלול להיות יותר מדי דומה לאתרי נחיתה של שותפים אחרים, ושוב לא יוצג בתוצאות החיפוש. משימה לא פשוטה.