היי שלומי,
שאלות מעולות.
1. בהחלט, כפי שתוכל לראות באתר שלהם התקן מוסכם על גוגל, בינג, יאהו ויאנדקס. להלן הציטוט:
Search engines including Bing, Google, Yahoo! and Yandex rely on this markup to improve the display of search results
2-3. בוא נעשה קצת סדר.
יש 3 דרכים לסמן מידע (מה שמאפשר למנועי חיפוש להציג אותו בצורת Rich snippets בתוצאות החיפוש): microformats, microdata, RDFa.
הדרך עליה גוגל ממליצה (ואליו תקן schema.org מתייחס) הוא microdata.
כאן תוכל לקרוא על זה עוד:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=1211158&topic=1088472&ctx=topic
4. בקישור שהוספתי כאן מעל תוכל לקרוא את התשובה תחת
"How does schema.org relate to Facebook Open Graph?"
אבל בגדול התשובה היא כזו: המידע שמסמנים בעבור Facebook open graph הוא טוב אבל לא מספיק עבור מנועי החיפוש, לכן מומלץ להשתמש בתגיות שונות מתוך schema.org כדי להוסיף סימונים נוספים. הם נותנים כאן בקישור כמה דוגמאות כמו תיוג אוסף אלבומים, שירים, הופעות ועוד.