הכלי הטוב ביותר הוא מנוע החיפוש של גוגל.
אם למשל אתה חשמלאי שעובד בתל אביב, חולון, רמת גן וגבעתיים.
1. אתה צריך לבדוק מה התעבורה הפוצנציאלית שיש לחיפושים האלו) וכאן יש לעשות שימוש בכלי מילות המפתח החינמי של גוגל
https://adwords.google.com/o/KeywordTool
2. תבדוק אילו ביטויים רלוונטיים עבור העסק שלך:
חשמלאי בתל אביב, חשמלאי ברמת גן, חשמלאי בגבעתיים, חשמלאי במרכז, חשמלאי 24 שעות וכדומה.
3. תרכז את הביטויים שיש להם תעבורה ותבצע חיפוש בגוגל ותבדוק אילו אינדקסים עולים גבוה בתוצאות החיפוש.
4. כנס אל האתרים האלו ובצע הערכה בתור גולש מן המניין המחפש שירות. האם נראה לך שעצם ההופעה של העסק שלך בתוצאה 1-3 באינדקס תגרום לאנשים לבצע פעולה - שליחת פנייה או שיחת טלפון ?
אני מנהל מספר אינדקסים בתחומים שונים ובדיוק כמו בגוגל גם באינדקס התוצאות הראשונות מקבלות כניסות רבות וי שנמצא בעמוד השני לא מקבל כמעט.
מרבית האינדקסים לעסקים עובדים עם קידום אורגני ולא PPC, אם אינדקס אומר לך שהוא מביא תעבורה רלוונטית, אך אתה לא מוצא אותו בשום מקום בגוגל, אז יש פה בעיה.
בהצלחה.