בדף על קורס קידום האתרים של המכללה אין סילבוס ואין קישור לסילבוס. מכל מקום, השאלה היא האם הקורס מכשיר את המשתתפים לעבודת קידום מוצלחת בזירות תחרותיות - כי זו היא הרי מהות עבודת הקידום.
בוא נניח שהקורס מקדיש אפילו 10 שעות, מתוך ה-120, להוראת שיפור הנראות, הארכת זמן השהיה להגדלת יחס ההמרה. בוא ונניח גם שבכל קורס משתתפים 25 איש, וכל אחד מקבל כעבודת סיום לקדם את אחד מ-25 דפי הבית של אתרים חדשים למקומות 1-5 לביטוי תחרותי למדי. ברור שרק 5 לכל היותר יצליחו, והשאר ייכשלו. מה יאפיין לדעתך את מי שהצליחו ומה יאפיין את מי שנכשלו?