אם כך, העליה למקום 11 היתה אירוע חד-פעמי שנמשך כשבועיים.
אני מתרשם שביטוי החיפוש "אבטחת מידע" הוא ביטוי תחרותי למדי - בצמרת תוצאות החיפוש יש אתרי מידע רבים, שאינם מסחריים. יתכן בהחלט שהקפיצה למקום 11 מוסברת על ידי נפילה במיקומים של הרבה תוצאות החיפוש מסחריות שהיו מעלייך, אולי בשל הרצה נוספת של שינוי אלגוריתם מסוג "פנדה" או פינגווין", והמתחרים הללו פעלו מיד לתיקון המצב.
אם זה המצב, אין מקום לשאלה מה לעשות כדי לחזור למקום 11 כי השאלה היא מה היה צריך לעשות מלכתחילה (לפני נובמבר 2012) כדי להשיג מקום בולט ויציב בצמרת תוצאות החיפוש (1-5) לביטוי הזה, או מה היתה צריכה להיות ההחלטה הניהולית\שיווקית הנכונה, למקרה שזה לא היה בר-השגה.
שלח לי מייל עם מס' הטלפון שלך ל-emanuel@tenswebmarketing.com