לתוצאת החיפוש מס' 1 יש ציון רלוונטיות משוקלל לביטוי הזה, שהוא גבוה משל כל תוצאות החיפוש האחרות. לתוצאת החיפוש מס' 2 יש רק תוצאת חיפוש אחת בעלת ציון עוד יותר גבוה.
מאחר ואין לך גישה לציוני הרלוונטיות עצמם, וגם לא לשיטת השיקלול של הציונים החלקיים על פי הפרמטרים השונים, אתה לא יכול לדעת מדוע מס' 1 הוא מס' 1 ולא מס' 2 או מס' 200, ולהפך. גם הכלים שבהם ביצעת כביכול "מחקר" עליהם לא יכולים להשיג את המידע הזה. כל מה שאפשר לומר הוא שהציונים הגבוהים לא ניתנו בזכות התכונות הגרועות שמצאת, אלא למרות אותן תכונות גרועות, ובזכות תכונות חיוביות שנשארו סמויות מפנייך.
יתר על כן, פעולות הקידום שעשית, חורגות מ"הנחיות גוגל למנהלי אתרים" ולא צפויות לשפר את ציוני הרלוונטיות של דפי האתר שלך.