באתרי שתי עמודים עם כותרות די דומות, מבחינתי הם מיועדים לשאילתות שונות.
לדוגמא - המרת מידות, והמרת מידות נעליים. השאילתה הראשונה מכוונת גם למידות אורך משקל וכדומה.
עמוד 'המרת מידות נעליים' הוא פופלרי באתר שלי, וגוגל מציגים אותו גם בחיפוש אחר 'המרת מידות'. במקום להציג במקומו את העמוד עם מחשבון המרת כל סוגי המידות.
דוגמא נוספת - 'לוח שנה עברי'. יש לי עמוד עם לוח שנה על בסיס עברי, בשונה מלוח עברי לועזי רגיל. למרות זאת בשאילתה 'לוח שנה עברי' גוגל מציגה עמוד אחר פופלרי מתוך האתר שלי, המכיל בכותרת גם את המילים 'לוח שנה לועזי עברי'.
למרות שתשובה טובה יותר לאותה שאילתה היא, העמוד עם הכותרת 'לוח שנה עברי'.
איך אפשר 'ללמד' את גוגל להציג את העמוד הנכון יותר לגולש, וכך התוצאה מאתרי תופיע במקום גבוה יותר?
תודה על התשובות