הגדר את שוק היעד שלך וחפש אתרים אחרים, קבוצות פייסבוק, בלוגים ופורומים וכו', שבהם הוא מבקר במספרים גדולים. דאג שבאתר שלך יהיה תוכן שעשוי לעניין אותם, ושתוכן זה הוא ייחודי ולא ניתן להעתקה, תוך הכנסת שינויים מזעריים. שכנע את בעלי אותם האתרים, הקבוצות, הבלוגים וכו', שזה יהיה לתועלת המבקרים שלהם אם המבקרים ידעו מה שאפשר למצוא אצלך ואיזו תועלת תצמח להם מזה, ושיציגו קישור אליך לצורך זה (בצירוף הסבר מדוע כדאי להם לבקר גם אצלך). כל זה, אגב, כתוב בפירוש ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
אם זה בלתי אפשרי, או מעבר ליכולותייך (במונחים של זמן פנוי למשל) ותר על קישורים.