הנוסחה היא: ערך הקישור = התוספת לציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף המקושר בגין הקישור הזה.
אבל מאחר וגוגל מקפיד שלא לחשוף את ציוני הרלוונטיות של הדפים שעליהם אנחנו עובדים (שלא לדבר על ציוני דפי המתחרים) אין דרך לענות על השאלה שלך כי אין לנו דרך לצפות בתוספת שחלה בציון לאחר חיבור הקישור. יתר על כן, לא יתכן שלקישורים מאותו טיפוס (למשל מבלוג באותה נישה) יהיה ערך זהה, כי רק על פי מדד ה-PR ערכו של קישור יחיד אחד יכול שווה לסכום ערכם של 10,000,000,000 קישורים אחרים!
עבודת קידום האתרים איננה ביצוע מדידות, חישובים ופעולה על פיהם, אלא קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית (יותר קרובה ל-100% מאשר ל-50%). כאשר אנחנו משערים שערך קישור שאיננו טבעי ממאמר באתר "מאמרים" הוא 0, אנחנו מסתמכים על מה שגוגל כותבים בכל מיני מקומות, וגם כאן למשל:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=iw&answer=40349
עבודה בתנאי אי-ודאות קיצונית היא עבודה שקשה ביותר להסתגל אליה מבחינה נפשית. זה לא עניין של צבירת ידע, כמו ללמוד עוד פרק במתימטיקה, בתכנות או בשפת הקוד של אתרי אינטרנט.