העובדות האלא ידועות לי, ועדיין אם הכותרת/תג תיאור מספיק רלוונטים למילת המפתח הם בדר"כ אלו שמוצגים.
בכל אופן אני בכלל דיברתי על משהו אחר.
טענתי שקשה לקדם אתר בלי לכלו בתוכו מילות מפתח רלוונטיות. בסופו של דבר גוגל הוא לא אלוהים, גוגל הוא רובוט. הוא צריך לגלות בדרך מסוימת על מה האתר שלך מדבר. לאחר מכן הוא יקווה את ציונו על ידי שאר הפרמטרים שידועים לאנשי גוגל בלבד.
הדפים השונים שנסרקים מקבלים דרוג שונה לגבי כל מילת מפתח.
הציון שגוגל נותן לכל אתר נקבע בנוסף לכך גם על ידי קישורים שונים - איך הוא יודע לאיזה מילות מפתח להוסיף לעמודים הללו כוח, על פי האנקור טקסט, והטקסט מסביב באתר. כוח הקישור נקבע על ידי פרמטרים שונים שידועים לאנשי גוגל בלבד.
בסופו של דבר השאלה פה היא האם להדגיש את מילות המפתח.
כמו שאמרתי, הדגשה סתמית של מילות המפתח סתם תקשה על הגולש ואולי אף תביא לפסילה. אבל מיקום נכון של מילות המפתח, בכותרות, באנקור טקסט של לינקים מאתרים רלוונטים, ובעוד מקומות.
גוגל הוא לא טלפת והוא בחיים לא ינחש במה עוסק הדף שלך מהשמים.
חייבים לתת לו איזושהיא פיסת מידע, משהו.