יפה מאד. אם התעבורה נרשמה קודם תחת Google / Organic היה אמור להיות צמוד לכל ביקור ביטוי חיפוש כלשהו. אבל מזה כשנה וחצי גוגל מסתיר את ביטויי החיפוש כדי למנוע משרותי retargeting שמתחרים בגוגל להשתמש במידע הזה, וכך גוגל פעלו למיטב זכרוני ביחס למקורות תעבורה מכל הדפדפנים.
אם הסברה שלך נכונה, סיבתה היא החלטה ניהולית בגוגל שלא אני ולא אתה, ולא מישהו מהקוראים, הוזמנו להשתתף בישיבה שבה ההחלטה נתקבלה (ולא אילוץ טכני שקל יחסית לנחש אותו). אולי זה קשור לעובדה שביקור חוזר בדף מה"מועדפים" (כאשר הביקור הראשון בו היה מדף תוצאות חיפוש או מקישור נכנס או מהעתקת הכתובת לדפדפן) מהווה בדרך כלל איתות חזק מאד לשביעות רצון המבקר מהביקור הראשון, וגוגל מעוניין לזהות את גודל אוכלוסיית המבקרים באתר שעשו ביקור חוזר לעומת מי שעשו ביקור ראשון לאחר שהעתיקו את הכתובת מאיפהשהוא.