◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
705 צפיות

איך מקדמים אתר בזירה תחרותית?

על ידי 150 צפיות
נערך על ידי
אני מעוניין לקדם אתר לימודים שנמצא בכתובת:
http://www.limudi.co.il

התחרות על הביטוי המרכזי היא גבוהה ביותר, ורציתי לדעת כיצד ניתן לקדם אתר בזירה תחרותית במיוחד כמו לימודים, צימרים, או ביטוח רכב.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עצה ממקצוען בתחום הזירות התחרותיות: אם אתה מצפה לתשובה במונחים של "מה" לעשות, החשיבה שלך שגויה. התשובה היא במונחים של "כמה לעשות". המתחרים שלך למשל, ואתה יודע מי הם, משקיעים מאות ואולי אפילו אלפי שעות עבודה בחודש.
על ידי 100 צפיות
מסכים לחלוטין......................

2 Answers

קולות
+3
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
הולד יור הורסס :)

לפני האיך, כמה מילים על הלמה:

בביטוי 'לימודים' יש X חיפושים בחודש.

בכל אחד מהביטויים שמתייחסים לתחומי הלימוד השונים יש X/20 (נניח).

קידום הביטוי 'לימודים' דורש Y משאבים.

קידום כל אחד מהביטויים שמתייחסים לתחומי הלימוד השונים יש y/20 (נניח).

המטרה של האתר היא לייצר לידים (תקן אותי אם אני טועה) ומניסיון, אני יכולה לומר לך שהביטוי 'לימודים' הוא ביטוי מאוד כללי שמאפיין חיפושים של גולשים עם מוטיבציה נמוכה מאוד להמיר (לעומת חיפושים ממוקדים יותר בתחום הלימודים).

השורה התחתונה - עשה חישוב פשוט, בהתחשב במטרות האתר שלך ובהנחה שאתה לא מתכנן להיות 'יורם' הבא וצריך את המיקומים על הביטוי 'לימודים' בשביל המיתוג... נראה כי הביטוי 'לימודים' הוא ביטוי שידרוש הרבה משאבים ולא ייצר החזר השקעה כמו שייצרו ביטויים אחרים.

לגבי האיך:

בהרבה עקשנות, הפרקטיקה בביטויים התחרותיים לא שונה מהפרקטיקה בביטויים הפחות תחרותיים. ההבדל היחיד הוא שקידום אתר בביטוי תחרותי ידרוש הרבה יותר משאבים (זמן, כסף).
על ידי 150 צפיות
אני מצטער מאוד, אבל לא ביקשתי עצות לשיפור העסק שלי או טיפים לקידום ביטויי משנה. השאלה היתה פשוטה, ואני מצפה לתשובה מקצועית: "כיצד ניתן לקדם אתר בזירה תחרותית במיוחד כמו לימודים, צימרים, או ביטוח רכב."

לא מעניינים אותי החזר ההשקעה, העקשנות או התקציב (שתמיד מומלצים בעסקים) - תודה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בזירות תחרותיות במיוחד גם ביטויי החיפוש "בעלי הזנב הארוך" תחרותיים באותה מידה, ולפעמים אפילו יותר. הסיבה היא שמי שנמצא כבר במקומות הראשונים עבור ביטויי החיפוש המרכזיים משקיע הרבה גם בקידום לביטויי הזנב הארוך. ומי שנכשל בקידום הביטויים המרכזיים, ודאי שהשקיע בקידום ביטויי הזנב הארוך.
קולות
+4
על ידי <רב סרן> 10.2k צפיות
אין מתודולוגיה מיוחדת שבה נוקטים בקידום "זירה תחרותית ביותר". זו שאלה מאד כללית כמו "איך לקדם אתר באופן כללי". כל העקרונות בקידום אתר בזירה לא תחרותית חלים גם על זירה תחרותית. מה שכן, במקרה של זירה תחרותית עליך פשוט למצוא את נקודות התורפה של המתחרים שלך ובכך להפוך לרלוונטי יותר.

כמו כן, תקציב ומשאבים גדולים יותר מהמתחרים יכולים בהחלט לסייע (כשאני אומר כמות אז דוגמא לכך יכולה להיות כמות תוכן חדש שמועלה מדי יום לאתר, קישורים וכל דבר מדיד אחר), כי כאשר מנצלים את האיכות עד תומה - נושא הכמות יכול לספק ערך מוסף משמעותי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מי אמר שלמתחרים יש בהכרח נקודות תורפה? אולי הם עובדים מצויין מכל הבחינות והופעתם של מתחרים רציניים חדשים רק תגרום להם לעבוד ולהתאמץ עוד יותר?
על ידי 100 צפיות
מסכים בהחלט........................

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 13/01/13 על ידי idanav12 220 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
3 תשובות
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 9/06/11 על ידי oded050 <סגן משנה> 1.1k צפיות
...