הולד יור הורסס :)
לפני האיך, כמה מילים על הלמה:
בביטוי 'לימודים' יש X חיפושים בחודש.
בכל אחד מהביטויים שמתייחסים לתחומי הלימוד השונים יש X/20 (נניח).
קידום הביטוי 'לימודים' דורש Y משאבים.
קידום כל אחד מהביטויים שמתייחסים לתחומי הלימוד השונים יש y/20 (נניח).
המטרה של האתר היא לייצר לידים (תקן אותי אם אני טועה) ומניסיון, אני יכולה לומר לך שהביטוי 'לימודים' הוא ביטוי מאוד כללי שמאפיין חיפושים של גולשים עם מוטיבציה נמוכה מאוד להמיר (לעומת חיפושים ממוקדים יותר בתחום הלימודים).
השורה התחתונה - עשה חישוב פשוט, בהתחשב במטרות האתר שלך ובהנחה שאתה לא מתכנן להיות 'יורם' הבא וצריך את המיקומים על הביטוי 'לימודים' בשביל המיתוג... נראה כי הביטוי 'לימודים' הוא ביטוי שידרוש הרבה משאבים ולא ייצר החזר השקעה כמו שייצרו ביטויים אחרים.
לגבי האיך:
בהרבה עקשנות, הפרקטיקה בביטויים התחרותיים לא שונה מהפרקטיקה בביטויים הפחות תחרותיים. ההבדל היחיד הוא שקידום אתר בביטוי תחרותי ידרוש הרבה יותר משאבים (זמן, כסף).