הטענה "בגדול הקישור שעליו אתה דן מעביר נתח ליעד" היתה מובנת מאליה רק בעבר הרחוק, כאשר גוגל העלו את ציוני הרלוונטיות של הדף בשל כל קישור נכנס, ורק בשל היותו קישור. כיום גוגל מעניש אתרים בפועל בשל קישורים "שאינם טבעיים". תשובה מוסמכת ניתן לקבל רק באמצעות ניסוי מבוקר. ללא ניסוי, אני מעריך שרק אם זורמת דרך הקישור תנועת מבקרים ערה, והם מביעים רמת שביעות רצון גבוהה משל ביקוריהם באתרים מתחרים, הקישור הזה "מעביר נתח או מיץ".
קשה לי לדמיין תנועת מבקרים כלשהיא מ-linicom ל-mibale. עושה רושם שייחוס ערך לקישור הוא פרי דמיונו של איש המכירות של השרות.