את שואלת את השאלות הנכונות. יש לקחת בחשבון שמנועי החיפוש התפתחו מאד ב-15 השנים האחרונות, וגוגל אפילו מחולל כיום מהפכה של ממש.
כך למשל, אין יותר צורך לכלול בטקסט גם את ביטוי החיפוש [עיצוב דירה] וגם את [עיצוב של דירה] כדי שמנוע החיפוש יציג את הדף בתוצאות החיפוש גם למי ששאל את הביטוי הראשון וגם למי ששאל את השני, כי מנוע החיפוש כבר יודע שהם זהים. הוא גם יודע ש[מעצב פנים בבאר-שבע] מעיד על כוונה מאד שונה של השואל בהשוואה ל[מעצב פנים בחיפה]. הוא אפילו יודע ש[אדריכלות פנים] זהה, בראשו של השואל ל[עיצוב פנים] גם אם יש הבדל במסלולי ההכשרה, וכו'.
יחד עם זאת, גוגל מבליט בדפי תוצאות החיפוש שלו את ביטוי החיפוש המדוייק שנשאל, אם הוא נמצא בתגי הכותרת, התיאור או טקסט הדף. אבל מזה כמה שנים, גוגל מתעלם מתגי הכותרת והתיאור שיצר בעל האתר ומציג בדפי תוצאות החיפוש תגי כותרת ותיאור שהוא בונה בעצמו, כדי להתאימם לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל, והוא שולף אותם מתוך הטקסט. ואם הוא לא מוצא אותו בתוך הטקסט? האם דף כזה יוצג במקום גרוע במיוחד בתוצאות החיפוש? אין לנו על כך מספיק מידע כדי לענות לך תשובה אחראית, ומי שממהר לענות חושב כפי הנראה על גוגל הפשוט שמלפני 10 שנים.
נפח החיפוש של הביטויים היותר נפוצים, על פי הכלים של גוגל, כולל שיעור עצום של חיפושי סרק. ואת כל הוריאציות האפשריות שלהם (ביטויי הזנב הארוך) אי אפשר לכלול בדף באתר אינטרנט שצריך קודם כל להציג את ההישגים החזותיים של אדריכלית פנים.
יש עדויות מצטברות על כך שגוגל מחולל מזה כשנה, ובהדרגה, מהפכה ממשית בשיטת חישוב הרלוונטיות של תוצאות החיפוש, והמוקד של "מה תורם או פוגע בקידום" עובר מתכונות הדף ותכונות הדפים המקשרים אליו לרמת שביעות הרצון של המבקרים מחווית הביקור. (קודם חשבנו על מבקר שרק מחפש מידע והתעלמנו מהחוויה.) יש לך פה יתרון עצום - עצבי את האתר באופן שמחולל חווית ביקור חזותית מיטבית, ותני לטקסט לשרת את חווית המבקר במקום להתגנדר בפני גוגל. קראי גם ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים" איך להביא את שוק היעד שלך מאתרים אחרים שבהם הוא נוהג לבקר.